Вівторок, 15 Червня, 2021
Бiльше

    Кураєв розвінчав міф про “широке висвітлення дискримінації вірян РПЦвУ”

    Позбавлений сану колишній протодиякон Російської православної церкви Андрєй Кураєв пояснив, звідки взялась інформаційна підтримка міфів “русского міра” про “дискримінацію вірян Російської православної церкви в Україні (УПЦ МП)”. Про це він написав на власній сторінці у “Живому журналі”.

    Кураєв звернув увагу на статтю, що була оприлюднена на сайті Московської патріархії під назвою “В мировых СМИ вызвали широкий резонанс факты дискриминации и нарушений прав верующих Украинской Православной Церкви”.

    “Чи стали Тime, Financial Times, Welt чи Frankfurter Allgemeine писати про це? Ні.”, – зауважив Кураєв і повідомив, що “світовими ЗМІ” в РПЦ назвали блоги fischundfleisch.com, Rubikon, NachDenkSeiten та IMI-online.de.

    “Ресурс fischundfleisch – це платформа, де блогери готові за фінвинагороду від замовників писати статті та знімати відео на запропоновану тему. Про що відверто написано у розділі “Про нас”, – пише Андрєй Кураєв.

    “Важаю, що курсі на 4 в рідному для Лєгойди Московському державному інституті міжнародних відносин навчають таким приймам спецпропаганди. В якійсь європейській державі знаходяться фріки, готові озвучити хоч троцкістські-маоістські ідеї. Їм надається фінансування, пропонуються заготовки статей. Ті їх публікують в своїх блогах чи платних ресурсах. А потім вже радянська пропаганда починає торжествувати – дивіться – “навіть приватні західіні журналісти змушені визнати, що …”, – розкрив схему роспропаганди колишній клірик РПЦ.

    Як доказ свого припущення Кураєв називає те, що основний автор статей про релігійне життя в Україні – Wendi Bernau, яка навіть не є християнкою, а прихильницею віровчення “нью-ейдж”.

    Екс-протодиякон розкрив подальшу схему циркуляції “сенсаційної інформації”. Спочатку публікації переклав “Союз православних журналістів”, звідти їх запозичила PR-служба УПЦ МП, а потім – patriarchia.ru.

    “Союз православних журналістів” – ресурс, явно зв’язаний с телеграм-каналом “Пастырь и паства”. А його автором є “Алєксандр Вознєсєнскій”. Його справжнє прізвище – Бориславскій; це парафіянин лімассольскої парафії свт. Миколая (Кіпр). Виступає в блогах і соцмережах під псевдонімом “Пасєчнік”, – нагадав Кураєв.

    До слова, це той самий “Вознєсєнскій, Бориславскій, Пасєчнік”, про підривну діяльність якого в інформаційному просторі проти Вселенського патріарха Варфоломія І та предстоятеля Кіпрської православної церкви Хризостома ІІ у зв’язку з визнанням Православної церкви України, раніше писав “Духовний фронт”.

    Як бачимо, чергова спроба російської влади та РПЦ нав’язати світовій спільноті думку “про гоніння на вірян в Україні” не витримала перевірки навіть під час поверхового дослідження походження цієї “сенсаційної” і абсолютно неправдивої інформації.

    Найсвіжіше

    Популярне