Субота, 23 Липня, 2022
Бiльше

    Трансляцію каналів «Перший Незалежний» і «UkrLive» призупинили через санкції РНБО

    Компанія SES у вівторок, 28 грудня, призупинила трансляцію каналів Перший Незалежний і UkrLive, на які РНБО ввела санкції. Заблоковані канали належать нардепам від ОПЗЖ Нестору Шуфричу і Тарасу Козаку.

    Про це повідомляє Детектор медіа із посиланням на пресслужбу супутникового оператора.

    «Вчора ввечері ми призупинили трансляцію наведених нижче телеканалів у зв’язку із запровадженням санкцій. Компанія SES діє в рамках закону та виконує законні вимоги. На час дії санкцій трансляцію каналів буде призупинено», – повідомили у пресслужбі SES в Україні.

    Представники телеканалів Перший Незалежний та UkrLive  вже заявили, що українська влада застосовує «репресивну машину для боротьби з незалежними ЗМІ».

    Президент Володимир Зеленський 28 грудня ввів у дію рішення РНБО про санкції щодо трьох українських компаній, пов’язаних із каналами Перший Незалежний та UkrLive.

    Санкції стосуються компаній Медіахолдинг Новини, Тайм Медіа і Телепростір.

    Бенефіціарним власником останнього є нардеп від ОПЗЖ Нестор Шуфрич. Також Шуфрич є співвласником Медіахолдингу Новини — нової компанії, яку зареєстрували 100 працівників заблокованих телеканалів народного депутата від ОПЗЖ Тараса Козака — 112 Україна, NewsOne та ZIK.

    Найсвіжіше

    Популярне