Середа, 1 Грудня, 2021
Бiльше

    Оселедець і мовне питання: Влада Латвії дала рішучу відповідь російській пропаганді

    21 жовтня 2021 року Національна рада з радіо і телебачення (НРРТ) Латвії анулювала ліцензію “Первого балтийского канала Латвия” (“ПБК Латвия”), який ретранслював програми російського “Первого канала”.

    Про це інформує “Гордон” з посиланням на сайт регулятора.

    Відомо, що НРРТ вивила низку порушень у діяльності телеканалу. Зокрема, його було  оштрафовано за недотримання правила про надання 51% етерного часу європейській продукції та за поширення відомостей, які становлять загрозу суспільному здоров’ю. В одній із програм, показаних телеканалом, заявляли, що “інфекція COVID-19 – це захворювання з низьким рівнем заразності, і йому можна запобігти, вживаючи оселедець”.

    Вказану новину варто розглянути у розрізі інформації, яку раніше повідомляв “Духовний фронт України”.

    У публікації від 18 жовтня 2021 року розповідалось, як російська пропаганда використовує спалах захворюваності на коронавірус для посилення тиску на владу Латвії у мовному питанні та звинуваченні її у порушеннях прав російськомовних громадян.

    Протягом останніх тижнів у країні Балтії спостерігається зростання кількості захворювань на ковід, при цьому, левову частку всіх нових випадків виявлено серед російськомовного населення республіки. Зокрема, у лікарні імена Паулса Стардиньша – найбільшій клініці держави, четверо з пяти пацієнтів, яких шпиталізують з діагнозом “коронавірус”, є російськомовними.

    Саме цю тенденцію миттю підхопили і почали використовувати в інтересах Кремля пропагандистські ЗМІ та ресурси. Пов’язуючи цифри статистики з, так званими, утисками прав російськомовних, прокремлівські видання поспішили звинуватити владу Латвії у критичній нестачі інформації про вакцинацію від коронавірусу російською мовою.

    На підтвердження вказаних пропагандистських тез, навіть були оприлюднені свідчення окремих лікарів Латвії, які, нібито, запевнили російську сторону у тому, що більшість російськомовних пацієнтів не є противниками вакцинації, а є, нібито, “жертвами недостатньої поінформованості” про процедуру вакцинації.

    Але пройшло декілька днів, і латвійська влада, без зайвого інформаційного лементу, оприлюднила доказ того, що саме російськомовний телевізійний контент міг нав’язати російськомовним латишам легковажне ставлення до коронавірусу і, як наслідок, спричинити спалах захворюваності серед вказаної категорії населення.

    Як можна припустити, ніхто не забороняв і не заважав редакції телеканалу “ПБК Латвия” замість сюжету про “цілющий оселедець” розповісти російськомовним мешканцям Латвії про необхідність вакцинації та суворого дотримання протиепідемічних обмежень і рекомендацій закладів охорони здоров’я.

    Натомість, у Кремлі вирішили піти іншим шляхом: спричинити токсичним меда-продуктом спалах захворюваності на ковід у Латвії, після чого звинуватити владу республіки у нібито “порушеннях прав російськомовних”.

    Наслідки красномовно промовляють самі за себе: від такої діяльності Кремля постраждали якраз російськомовні, які хворіють і помирають через амбіції Москви, а російські пропагандистські ЗМІ отримали рішучу відповідь латвійської влади у вигляді анулювання ліцензії.

    Найсвіжіше

    Популярне