Вівторок, 15 Червня, 2021
Бiльше

    РНБО має докази російського фінансування каналів «112 Україна», ZIK і NewsOne

    Рада національної безпеки і оборони отримала від Служби безпеки України докази тривалого фінансування телеканалів «112 Україна», ZIK і NewsOne з території Російської Федерації. Це стало головною підставою для їх блокування.

    Про це повідомив заступник керівника Офісу президента Ігор Жовква в коментарі «Укрінформу».

    «Учора РНБО прийняла консолідоване рішення щодо накладення санкцій щодо трьох телеканалів та їхнього власника. Очевидно, що підставою цього стали незаперечні свідчення і докази, що ці телеканали вже довгий період часу фінансуються державою-агресором. Відповідно, держава не могла не діяти в тих умовах, коли агресія ще більше посилюється, коли Крим залишається окупованим, коли українські солдати продовжують гинути на окупованому Донбасі», – підкреслив він.

    Водночас Жовква наголосив, що рішення РНБО не стосується порушення свободи слова, адже постійно в медіапросторі з’являються журналістські розслідування проти президента України та уряду. «І вони продовжуються, очевидно, будуть тривати, бо це свобода і незалежність ЗМІ. Але не варто плутати ЗМІ, не варто плутати новини і фейки, пропаганду — це зовсім різні речі», — сказав Жовква.

    Заступник Офісу Президента не є першим, хто зробив подібну заяву після блокування телеканалів. Раніше видання «Українська правда» із посиланням на власного співрозмовника із РНБО та СБУ повідомляло, що канали «112 Україна», ZIK і NewsOne фінансуються з компанії, яка веде свою діяльність на окупованій території Донбасу.

    Нагадаємо, телеканали Медведчука вимкнули з ефіру через запроваджені РНБО санкції. Президент ввів у дію рішення Ради національної безпеки і оборони України від 2 лютого 2021 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)».

    Найсвіжіше

    Популярне