Вівторок, 28 Травня, 2024
Бiльше

    Ведучі телеканалу кума Путіна стали консультантами каналу для окупованих територій

    Ведучі політичного ток-шоу «Пульс» на телеканалі «112 Україна», що належить куму Путіна Віктору Медведчуку, Володимир Полуєв і Анна Степанець стали консультантами каналу для окупованих територій, який створюється замість телеканалу іномовлення UATV.
    Про це повідомила колишня журналістка UATV Анастасія Федченко. Також цю інформацію підтвердило джерело «Детектора медіа», передає LB.ua.
    «На прохання трудящих. Консультанти  ведучі 112 каналу Володимир Полуєв і Анна Степанець. Нового редактора я чекати не стала»,  написала Федченко.
    Вона також повідомила, що 17 січня написала заяву на звільнення з UATV. За її словами, з телеканалу звільнилися дві третини колективу.
    «Близько тижня тому зявилася інформація, що прийшли нові шеф-редактори. Зі 112 каналу. Потім вони виявилися консультантами. Співбесід не проводили, але запитували у працівників про місію нового каналу і про те, як потрібно подавати новини для жителів тимчасово окупованих територій»,  розповіла Федченко.
    Нагадаємо, 12 січня телеканал іномовлення України UATV припинив мовлення англомовної, арабської та кримськотатарської редакцій, з 13 січня програми виходять в запису. Планувалося, що 15 лютого замість UATV повинен розпочати мовлення новий державний розважально-інформаційний канал для тимчасово окупованих територій, який вестиме мовлення українською та російською мовами і показувати розважальний контент і власні новини. Пізніше міністр Володимир Бородянський повідомив, що новий канал почне мовлення 1 березня 2020 року.

    Найсвіжіше

    Популярне